Урок - діалог у стилі НУШ
Йде четвертий місяць навчання другокласників. Ми досліджуємо тему "Спільнота" на прикладі бджолиної сім'ї. Але в моїх діток виникли запитання про власну сім'ю. Тож ми вирішили дослідити таке питання : "Моя сім'я. Яка вона?" Дослідження було проведено за участю усіх членів сімей моїх любих учнів. А їх 29 .
Результатом став чудовий відритий урок- діалог у колі дружної сім'ї. Це були хвилини присвячені висловлюванню подяки рідним батькам, можливість краще пізнати один одного
за допомогою спільно виконаної вправи, що показала на скільки міцне спілкування дитини з мамою і татом.
Кожен із присутніх мав можливість глибоко задуматися над тим, яке місце займають батьки у нашому житті.
Крім того було піднято питання про те, яких правил слід дотримуватися кожному у сім'ї.
Батьки прочитали дітям наказ про їхні обов'язки, а діти в свою чергу висловили свої прохання щодо ставлення батьків до них. Тобто відбувся справжній діалог. Діти вчилися домовлятися.
А ще родзинкою уроку були проекти, які підготували батьки разом з дітьми. Це була неймовірна рубрика "Світ сімейних захоплень".
Урок завершився висновком, який зробили діти:" Наші сім'ї найкращі. Ми повинні кожного дня дякувати за те, що маємо. Є дуже багато дітей, які не мають батьків, живуть у жахливих умовах, їх нема кому захистити.А ми щасливі,бо огорнуті батьківською та материнською любов'ю".
Думаю, що цей урок залишиться у нашій пам'яті надовго, бо справив на всіх учасників сильне враження.
Щира подяка усім-усім, хто був причетний до підготовки та брав активну участь.
Спільне читання вірша мами і сина викликав мурашки по шкірі...
Вальс з найріднішими
Коментарі
Дописати коментар